Destacleanin asiakastyytyväisyys huippuluokkaa – suositteluaste 4,89 asteikolla 1-5

Posted on Posted in Ajankohtaista, Ihmiset, Yleinen

Destacleanin asiakastyytyväisyys huippuluokkaa – suositteluaste 4,89 asteikolla 1-5

Destacleanin syksyllä 2024 toteuttama asiakastyytyväisyyskysely vahvistaa jälleen yrityksen palvelun korkean laadun ja asiakkaiden tyytyväisyyden. Kyselyyn vastasi 90 asiakasta, ja tulokset olivat erittäin myönteisiä eri osa-alueilla.


Asiakasuskollisuus ja suositteluaste 4,89

Asiakkaiden halukkuus suositella Destacleania kollegoilleen ja muille alan toimijoille on korkealla tasolla. Kaikkien neljän kierrätysaseman keskiarvo oli 4,89 asteikolla 1-5, mikä heijastaa vahvaa asiakasuskollisuutta. Tämä suositteluaste kertoo, että asiakkaat kokevat Destacleanin luotettavana ja suosittelemisen arvoisena yhteistyökumppanina.

Palvelun laatu ja asiakaspalvelun sujuvuus 4,83

Destacleanin palvelua arvioitiin keskimäärin arvosanalla 4,83 asteikolla 1-5, mikä osoittaa, että asiakkaat kokevat yrityksen palvelun laadukkaana ja heidän tarpeensa kattavana. Asiakaspalvelun laatu, toiminnan sujuvuus sekä tehokkuus saivat erityiskiitosta, ja asiakkaat kokivat henkilökunnan olevan osaavaa ja palvelualtista. 

Asiakaskeskeinen palvelukehitys

Destaclean panostaa jatkuvasti palveluidensa kehittämiseen asiakaslähtöisesti. Kyselyssä asiakkaat saivat mahdollisuuden antaa kehitysideoita, ja näiden pohjalta yritys pyrkii edelleen parantamaan palvelujaan. Moni palautteen antaja koki palvelutason jo erittäin hyväksi ja oli tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin, kommentoiden palvelua muun muassa näin:

“Jatkakaa samaan malliin.”
Kaikki menee hienosti!”
Millä tätä nyt enää parantaa.

Vahva asiakastyytyväisyys tukee Destacleanin asemaa markkinoilla

Korkea asiakastyytyväisyys vahvistaa Destacleanin asemaa toimialalla. Asiakkaiden antama positiivinen palaute henkilökunnan ammattitaidosta ja palvelualttiudesta korostaa, kuinka yritys on onnistunut vastaamaan asiakkaidensa odotuksiin.

“Lämpimät kiitokset asiakkaillemme, jotka vastasivat kyselyyn ja jakoivat ajatuksiaan kanssamme. Olemme iloisia näistä poikkeuksellisen hyvistä tuloksista, jotka osoittavat, että olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme heidän toivomallaan tavalla. Arvostan suuresti myös Destacleanin henkilöstön ja aliurakoitsijoiden työntekijöiden sitoutumista ja panosta tämän onnistumisen taustalla. Mukavaa syksyä ja menestystä loppuvuoteen”, toivottaa Destacleanin toimitusjohtaja Tanja Rytkönen.